Ćwiczenia, które zwiększają rozmiar penisa

Ćwiczenia, które zwiększają rozmiar penisa

Istnieje wiele metod na powiększenie męskości, niestety te, które dają szybkie efekty są często ryzykowne i kosztowne. Na szczęście pożądane rezultaty można osiągnąć w mniej inwazyjny sposób. Efekty może nie są natychmiastowe, ale lepsze to niż interwencja chirurgiczna.viagra buy

Jednym z najprostszych ćwiczeń jest rozciąganie penisa. W trakcie tego ćwiczenia członek powinien być w stanie spoczynku, ewentualnie na pół wzwiedziony. Chwyć żołądź kciukiem a palcami wskazującym, środkowym i serdecznym, z tyłu poniżej żołędzi. Następnie delikatnie rozciągaj penisa, tak by czuć opór, ale nie ból. Tak rozciągniętego członka trzymaj od 15 do 30 sekund a następnie puść. Ćwiczenie powtórz kilkakrotnie. Na końcu wstrząśnij penisem i poobijaj kilkakrotnie żołądź o nogę, aby przywrócić krążenie. Powyższą procedurę powtarzaj kilka razy dziennie. Jeżeli w trakcie ćwiczenia dostaniesz erekcji, przerwij do czasu, aż erekcja zejdzie i spróbuj ponownie. Niestety w przeciwieństwie do operacji, efekt po ćwiczeniach nie jest widoczny natychmiast. Ćwiczenia muszą być wykonywane przez okres od 3 miesięcy do pół roku.

Innym sposobem, który powinien towarzyszyć wcześniejszemu ćwiczeniu jest oblewanie penisa i genitaliów ciepłą wodą pod prysznicem. Taki zabieg pobudza krążenie krwi a to właśnie naczynia krwionośne mają kluczowe znaczenie w powiększaniu penisa. Należy jednak pamiętać, że takie polewanie wodą to tylko dodatek do pierwszego ćwiczenia i należy traktować go w ramach rozgrzewki.

Kolejnym ćwiczeniem jest trening mięśnia Kegla, który odpowiada za ruszanie penisem. W czasie erekcji należy napinać ten mięsień a następnie rozluźniać i tak 30 razy. Z czasem ilość powtórzeń należy powiększać. Ostatnim ćwiczeniem jest ściskanie penisa. W czasie erekcji chwyć penisa całą dłonią i ściśnij go na 20 sekund. To ćwiczenie regularnie powtarzane powinno ulepszyć twoją erekcję. Stosując te metody nie należy się poddawać zbyt szybko, ponieważ efekty będą widoczne po dłuższym czasie regularnego stosowania ćwiczeń. Pamiętaj – bez wysiłku nie ma nic.